Hogyan szerezz vissza napi 2 órát az életedből cégvezetőként súlyos tanulópénzek és kiégés nélkül?
Tikk-takk! Ez az az idő, ami neked dolgozik!
Spórolj velünk akár 6,4 milliót és napi 2 órát!
2024. november 6-án 14:00 órától
Tikk-takk! Ez az az idő, ami neked dolgozik!
Spórolj velünk akár 6,4 milliót és napi 2 órát!
2024. november 6-án 14:00 órától
Ha csak egy kérdésre is igennel válaszoltál, akkor a webinár Neked szól!
Ha nem ismered a hatékony toborzás titkait, könnyen eshetsz bele azokba a gyakori hibákba, amik miatt egymással nem „kompatibilis” munkatársakat veszel fel.
Domán Zsolt olyan csapatbővítési folyamatra vágyott, amelyek segítségével nem csak időt és pénzt spórolhat meg, de ezek mellett a toborzással kapcsolats vezetői frusztráltáságát is minimlaizálni tudja.
Zsolt számára fontos volt, hogy legyen egy biztos rendszer, amihez nyúlhat, ha új kolléga kiválasztására kerül a sor, még mielőtt a személyes idejét tenné bele egy jelölt felvételébe.
Te hány kulcsemberedet veszítetted el az elmúlt 24 hónapban?
Emlékszel hány hónapodba telt pótolni őket és ez mennyi idődet rabolta el?
Belegondoltál már mennyi feszültséget vittél haza a családodba emiatt?
Milyen pontosan tudod meghatározni azt a pozíciót, amire új munkatársat szeretnél felvenni?
Ha ez a szám nem 100%, akkor jó eséllyel nem fogod megtalálni a számodra legideálisabb embert.
Dr. Bodó Gergely ügyvéd ma már „egy kényelmes fotelben” ülve keresi és találja meg a számára megfelelő munkatársakat.
Már az első munkatársad kiválasztásánál óriási pluszt adhat az számodra, ha te is az ügyfeleink által alkalmazott kiválasztási folyamatot használod.
Az előadás teljesen ingyenes, de a részvétel regisztrációhoz kötött.
Élő, online előadás, amelyet otthonról kényelmesen tudsz végignézni.
2024. október 09. 14:00-tól + a végén kérdezési lehetőség
Hodován Róbert az AVmax Kft. ügyvezetője már felszabadult cégvezetőként éli az életét. Ő az, aki sorról sorra végigment az általunk tanított módszertanon és a csapata teljes bevonásával elérte azt is, hogy a felelősségvállaló és proaktív kollégák önállóan és önfejlesztő módon működjenek a cégében.
Láttuk, hogy van egy olyan módszer, amely előre ki van dolgozva és csak végig kell mennünk. Azóta mindenki sokkal tudatosabb a cégben. Nagyon köszönjük ezt a személyre és cégre szabott fejlesztési folyamatot. Úgy érzem kaptam két külső vezetőtársat, akik minden helyzetben fogták a kezemet.
Megmutatom a 3+1 tévhitet, ami akadályoz abban, hogy végre a saját álmaid szerint éld az életed.
Tudni fogod, hol veszíthetsz milliókat, amikor bővíted a csapatod.
Kulcsgondolatokat kapsz ahhoz, hogy akár két hét alatt megtaláld a tökéletes új csapattagot.
Csökkentjük a cégvezetői magányodat!
Ungvári Judit szervezetfejlesztő, üzleti coach; Leon Frank tréner, coach, szervezetfejlesztő, kommunikációs szakértő
Személyünkben olyan két vezetőtársat kapsz, akik számára ugyanolyan fontosak a céljaid, mint neked!
Bízunk benne, hogy hasznos tudásunk hozzád is eljut, hogy időt és energiát szabadítson fel számodra, melyet a mindennapi küzdelem helyett hamarosan a sikerek megélésére és a szabadidődre fordíthatsz.
Az elmúlt 8 évben több, mint 50 vállalkozás átfogó fejlesztésében vettünk részt. Több ezer óra konzultáció és tréning van a hátunk mögött. Egyéni fejlesztésekben több, mint 400 kompetencia felmérés átadásával segítettük már cégek munkáját.
8 éven át a cégek valós hétköznapi életébe költöztünk be, heti jelenléttel és segítettük át őket a vállalkozás fejlődésének kihívásain. Ezáltal a cégek működése rendezettebbé, a csapatok eredményesebbé, a vezetők pedig elégedettebbé és szabadabbá váltak.
Nekünk pedig ezektől a folyamatoktól csillog igazán a szemünk!
“…milyen munkakör az, amit szívesen csinál…”
„A PXT személyiség felmérések nagyon sokat segítenek a csapaton belüli hatékonyabb közös munka megtalálásában, kialakításában azáltal, hogy megtudjuk kinek milyen munkakör az amit szívesen csinál, vagy akár tud hatékonyan végezni.”
TDM Agrolohn Kft. – Horváth Dávid ügyvezető
“… a teljesítményértékelés is bevezetésre került….”
“A szervezetünkben rend van. Letisztult a szervezeti ábra és a küldetésünk. Elkészültek a folyamatok, felelősségi és helyettesítési körök. Felülvizsgálatra kerülnek folyamatosan a munkaköri leírások, a folyamat-szabályozások. A teljesítményértékelés is bevezetésre került, mely kialakítására a munkavállalók is bevonásra kerültek. A rendszerelme a mindennapjaink része, ami mára természetes!”
Jobb Veled a Világ Alapítvány – Bagdi Bella elnök és Bene Szilvia operatív vezető
Copyright © 2024 SYSTEMMIND Consulting Kft.
ÁSZF – Adatkezelési Tájékoztató – Cookie nyilatkozat
ügyfélszolgálat: hello@ungvarijudit.hu