Számolj le Te is a vezetői tévhittel, miszerint elég, ha magasan képzett emberekkel veszed körül magad!
Nem kell, hogy meglepetések érjenek a kiválasztási folyamatodban!
Lépj minél előbb! Nincs mire várni!
Vezetőként nem engedheted meg magadnak, hogy a legjobb embereidet elveszítsd egy rosszul kiválasztott és nem teljesítő munkatárs miatt!
Nézd meg mit mond egy sikeres cégvezető Domán Zsolt, a DOmarketing alapítója a velünk való közös munkáról!
„Amikor új munkaerőt keresünk Juditot mindig megkérjük a PXT elkészítésére. Egyszer előfordult, hogy Judit nem javasolt valakit felvenni mi mégis megtettük… Fél év szívást, fölösleges betanítás és egy csomó költséget jelentett… Szóval érdemes Juditra hallgatni, ha munkaerő felvételben, csapat összekovácsolásában gondolkodik valaki.”
“Legnagyobb látható eredményként a HR folyamat kidolgozását említeném. A hirdetés kidolgozásától a munkavállaló kiválasztásáig végig számos lépésen keresztűl. Példával: 41 jelentkezőből 6 fő jutott el a video találkozóig, akik közül 1 főt hívtunk be személyes egyeztetésre és ő a kollégánk. A jól felépített telefonos interjúnak köszönhetően nagyon sok időt spóroltunk meg a kiválasztásnál, illetve a kompetencia mérések megmutatták, hogyan tudjuk a kollégát zökkenőmentesen a csapatunkba illeszteni. Nem csak a cégünk szempontjából, hanem személyes fejlődésként is óriási eredménynek élem meg. A HR folyamat kiválasztás része nagyon távol állt tőlem korábban, nem szerettem, bizonytalannak éreztem magam, így majdnem egyértelmű volt, hogy legtöbbször emocionálisan döntöttem és rosszul választottam. Ez már a múlt. Az első új kolléga is elmondta néhány hét után, hogy soha nem volt ilyen kiválasztáson és Ő úgy gondolja, hogy egy évek óta alkalmazott folyamat ez nálunk – ekkor elmondtuk neki, hogy most csináltuk először és igazán csak egy-kettő lépéssel voltunk előtte a folyamat részleteinek kidolgozásában J Továbbiak. Munkatársak kompetenciáit látjuk. Szervezett megbeszélések vannak. Elkezdtük nyilvántartani a projekteket, hozzá rendelve feladatokért felelős személyeket, határidőket. Költségek kimutatására különböző jól átlátható adattáblákat vezetünk be éppen. A munkafolyamtok részleteiről elkezdtünk folyamat leírásokat készíteni, ezeket aktualizáljuk, a vállalat összes működési folyamatára szeretnénk ezt kiterjeszteni. Számos alkalommal menedzseltünk együtt egy hirtelen felmerült problémát. Megfelelő kollégák kiválasztásával, betanításukkal, megtartásukra kidolgozott módszerekkel, segítségeddel hatékonnyá tesszük a munkát, átláthatóbbá a folyamatokat, így cégvezetőként már lényegesen több időm jut, kreatív és vezetői feladatokra.”
/Bata Mónika – Bergland Hungária Kft. /
HR tanácsadás csomag: 250.000 Ft + ÁFA
Teendőid:
1. Töltsd ki a bal oldali űrlapot!
2. Fizesd ki bankkártyával vagy átutalással a HR tanácsadási csomagot!
3. Ahhoz, hogy a csatlakozásod végleges legyen, emailben küldeni fogunk egy elektronikus szerződést, amit már csak alá kell írnod.
4. KÉSZ is vagy.
A bankkártya adataidat nem ismerem és nem is tárolom. A Barion rendszerében kell majd megadnod csak a kártyaadatokat a következő oldalon.
Ha bármilyen kérdésed van, amire ezen az oldalon nem kaptál választ, csak írj nyugodtan a hello@ungvarijudit.hu e-mail címre.
100%-ig, hiszen a Barion megoldását fogod majd használni. A Barion jóideje megbízható bankkártyás fizetési szolgáltató.
A bankkártya adataidat nem nekem adod meg, hanem a Barionnak.
Természetesen! Rendelésed leadása után kiállítjuk a számládat a rendeléskor megadott adataiddal.
Nem, nem dolgozunk együtt minden jelentkezővel. Vannak esetek, amikor még nem mi vagyunk a szükséges támogató, ilyenkor előfordul, hogy máshoz irányítjuk a jelentkezőt.
A megrendelés beérkezése után a levélben kitöltött kérdőívek válaszai alapján megvizsgáljuk a jelentkezésedet. A választott szolgáltatástól függően számít a céged mérete, a csapatod mérete, a céged tevékenysége és a hozott kihívásod is. A döntésünkről telefonon keresztül tájékoztatunk téged és megbeszéljük az okokat is.
Részletfizetésre csak a 3 hónap vagy annál hosszabb programok, szolgáltatások esetében van lehetőség. A részletekről érdeklődj a hello@ungvarijudit.hu e-mail címen.
Egyéni konzultációkat nem tartunk személyesen, a konzultációk online, Zoom felületen zajlanak. Személyes találkozóra a csapatod fejlesztésének érdekében kerülhet sor, amelyre külön szerződéses megállapodásunk alapján van lehetőséged. Keress minket bátran ezzel kapcsolatban a hello@ungvarijudit.hu címen.
Talán olvashattad már ügyfeleim visszajelzésében, hogy a munka során vannak nehéz pillanatok és nehéz időszakok. Én úgy fogalmazok, hogy a folyamataink nem tartalmaznak kényelmi szolgáltatásokat. Mi minden alkalommal 100%-ot teszünk a konzultációkba, és te ezt akkor tudod kamatoztatni, ha Te is ennyit beleteszel. Mi sok támogatást, sablonokat és tudást adunk, de nem dolgozunk helyetted! Ez a te felelősséged!
Ha a hétről-hétre történő találkozók házi feladatait korábban elkészíted, és feltöltöd a közös felületünkre, akkor én a találkozót megelőzően átnézem, felkészülök és ezzel időt takarítunk meg a következő találkozóból. Ez egy hosszabb folyamat során akár órákat is jelenthet az én időmből, tehát igen értékes bónusz.
SYSTEMMIND Consulting Kft.
ÁSZF – Adatkezelési Tájékoztató – Cookie nyilatkozat
Ügyfélszolgálat: hello@ungvarijuidt.hu